Kayıp Kurban ft. Murat Soner | Özcan Show

Özcan Show

510 B görünümler73

    Sosyal medya yasası, TRlocal kapanacak mı, Netflix sansürlenecek mi, bu pandemi işi ne olacak, bir yandan kurban bayramı da geliyor, sıkıntı stres derken... Özcan Show şahane bir polisiye macerayla sinirleri yumuşatıyor! Murat Soner'in kendi sesiyle konuk olduğu Özcan Show'un 7. sezon final bölümünü kaçırma!
    --
    TRlocal Türkiye'nin en eğlenceli ve komik animasyon çizgi film serisi Özcan Show kanalına abone ol: goo.gl/k2CkVo
    Bize Katıl ► bit.ly/36W5IK5
    Instagram ► ozcanshow
    Discord ► discord.gg/CZPxQeM
    Twitch ► twitch.tv/ozcanshow
    Facebook Sayfası ► ozcanshow
    Twitter ► ozcanshow
    Tiktok ► www.tiktok.com/@ozcanshow
    İletişim ► showozcan@gmail.com
    --
    Bu videoda kullanılan müzik ve ses efektleri Creative Commons Attribution lisansı (creativecommons.org/licenses/by/4.0/) altında lisanslıdır. Videodaki çizim, grafik ve animasyonların tüm hakları Özcan Show kanalına aittir.

    katma 7 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Özcan Show

      ve bir sezonun daha sonuna geldik! şimdi kısa bi ara verelim, biraz dinlenelim, döndüğümüzde hala TRlocal diye bi yer varsa yine devam edelim :) Instagram'dan @ozcanshow ve @muratzsy hesaplarını takip et, kopmayalım! sevgiler... ♥️♥️

      1. Mut Kor

        Özvan Ben seni seviyorum ban a gelabilirmisin

      2. Mut Kor

        Selma özcan seni or Dan öpüyorum

      3. Mühəmməd ümməti

        Bjobnogç

      4. Mühəmməd ümməti

        @Mic_Tre_Fre A

      5. Yusuf Mert Kılıç

        OLMAZ AGA

    2. Eşref Arslan

      Koyunun adı neydi :D

    3. Köksal Bekdemir

      Töre Namıs İntikam....

    4. miss

      3:20😀

    5. Minik Kedişler

      Yanlız murat soner e baya benzetmişsiniz. Çok güzel çizilmiş.

    6. Minik Kedişler

      Aaaa yasak elma daki tablo.

    7. Minik Kedişler

      Murat soner ve özcan show 👍👍👍👍.

    8. Selma Dede

      radi polise eşnefi anlatırken niyazi dayıyı anlattığını sanan bne

    9. Mustafa Kara

      Devam

    10. Çağrı samet Yıldırım

      Radi 1.90 boylarında

    11. Oğuzhan Sert

      Töre namıs intigam

    12. Numan

      En sevdiğim bölüm buydu🥺

    13. yeterbeter83

      Emeğinize sağlık

    14. jwnnié

      Töre,Nağğmus,Intttukkam

    15. Nayizehravan

      Allah sizi eyi etsin emi 😄

    16. Serkan Muxtarov

      SÜPER ÖTESİ OLMUŞ DEVAMI GELSİN🤣😄😄🤣🤣

    17. Hasan Bac

      South park gibi bir dizimiz yok mu bea

    18. Hamza Efekan Çiftçi

      Rick and Morty'ye laf ettirmem ama şaka lan abartmayın

    19. çınar ağacı

      4:35 Bizim iran halısını getirmişler

    20. Emine Nazlı Oruç

      '' Töre, namısss, intikagammmm'' 4 kere sarıp sarıp dinledim hahaha .

    21. çınar ağacı

      Hayatım da izlediğim en iyi özcan show bölümüydü emeğinize sağlık

    22. Kerem

      sanki bu vidyo ilk başta arkasokaklara benziyordu ama daha sonra özcan show tarzına geri döndü ...

    23. Survivor_Dervish

      : )

    24. fadim karamanoğlu

      7:31

    25. bbusee kurt

      Şaka bir yana murat Soner TRlocal u bıraksa intihar ederdim heralde..

    26. Numan

      Seslendirme bu kadar mı iyi olur

    27. Yahya Yo

      Malesef benim de 2.75 miyopum var🤧😢😫🤧😭🤧🤧😭😭😭

    28. boncukus

      1:35 arkada 14 kural var ama ağızlarda maske yok . Radi abi ne iş? 😂😂

    29. Ömer Faruk Kızılaslan

      YENİ KARAKTER AÇILDI: MURAT SONER

    30. Cem Derin Öztorun

      Murat Soner Yasak Elma'nın ilişki şemasını çözmüş ve açıklamış seçilmiş kişidir...... Başka söze gerek yok

    31. Ejder Bey

      güldürdün bizi be abi

    32. Ceren GEMİCİ

      Tore, nağmıs, intuğkam

    33. Ceren GEMİCİ

      En karambol ilişki şemaları yasak elma 😂😂😂😂

    34. antony crixer

      İyice semirmiş lokum gibi olmuştu

    35. Fatih emir Dirican

      hedef 1 MİLYON ABİ

    36. Cem Pek

      Özcan Show ve Murat Sonerin birlikte videolarının devamını gelmesini isteyenler bu yorumu beğensin sesimizi hep bir ağızdan duyuralım 👍👍👍

    37. ဗCT -STUDİOဗ #FREEPORÇAY

      toğre nomıs intüqağm

    38. Hande hamide Dirlik

      Özcan show film yapsa sinemaya gitmeyen ben herhal gişe kapısında sabahlarım. Neyse fazla şey yapmayalım. Film çalışmasına filan başlarsa daha video filan hazırlamaya vakitleri olmaz. 😅

    39. Muhammet Hakim

      Ve bir sezonun daha sonunna geldik! Şimdi kısa bi ara verelim, biraz dinleyelim, döndüğümüzde hala TRlocal diye bi yer varsa yine devam edelim :) ınstagram'dan @ozcanshow ve @muratzsy hesaplarinı takip et, Kopmayalım! Sevgiler...❤❤

    40. İsmail V

      1:20 ince ve sad but true

    41. Ece Gündoğan

      Kendisini kendisi seslendiriyor.😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    42. hiçkimse hiçkimseoğlu

      Özcanı sevmiyorum ya

    43. Ömer Z

      Böyle saçma konuşanları izlemek böyle cehaletten başka birşey değil yanlış anlamadiysam evli biri ile ilişki yapmak böyle sihniyetsizlik mi olur

    44. kayzee

      -

    45. MEK

      Destek olmak için bir yorumcuk

    46. COMMENTMAN

      454 700

    47. NİLÜFER GÖKHAN

      Murat abi nin sesini burda duymak da iyi oldu ha emeğinize sağlık

    48. Leyla Saldanlı

      2. Bölümü gelsin ya :)))

    49. Her Şeyden Bir Dal

      Arkadaşlar merhaba internetde kendi kanalıma çeşitli videolar yüklüyorum kanalıma tıklayıp Kanal ile alakalı başlıklar ve videolara göz atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler iyi seyirler diliyorum.

    50. Esra Bal

      Murat soner 👍

    51. Kayra Aslan

      İNTUKOM!!!

    52. a. tekin

      Murat Soner efsane olmuş ya!

    53. Avakin life Dizileri

      abi 1 milyon olamadın ya

    54. Ensar Yanık

      ||sa||

    55. Ensar Yanık

      -sa-

    56. Ensar Yanık

      _sa_

    57. Ensar Yanık

      *sa*

    58. Ensar Yanık

      ~sa~

    59. Zeynep Hanım

      ahahah ben niye bilmiyorum murat sonerli bi video çektiginizi. şaşırdım ama yaa. eğlenceli olmuş. murat sonrrin üzerine çok gidiyoruz . adam haklı birgün bunalacak bu labirentli türk dizilerinden. kafayı sıyırmasa bari))

    60. Burak Aygurt

      10:37 de bitiyor

    61. Burak Aygurt

      5:03

    62. Lorry._. Sky

      Sorguya çekelim derken elalemin ailesine karıştık skdjksjf

    63. Blink Exo-L Stay Carat#WeLoveYouHwangHyunjin

      Bir Murat Soner atasözü derki; Töre, namıs, intikom 5:03 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

    64. Dilan Sarıkaya

      Bence videonun adı kim kime dum duma olmalıydı. 😂😂😂

    65. Gulaga Abasov

      Tebrikler güzel bir bölüm olmuş

    66. ******

      Tarık tarık mı peki? fhdghfgdj

    67. Yüsra Göleli

      Bence siz birdaha ortak vidyo cekin

    68. MFDP

      Herkesn't: Murat Soner: Töre,nagmıs,intigom

    69. bilinmeyen adam

      tarık tarıkmı peki :))

    70. saguis

      töre namıs intıqam 🎬

    71. Mary beat

      Süpeerrr😂😂😂😂

    72. Animasyon ve edit egehoc

      Abi bazı bölümlerinin ismi çok kötü beyenmem diye girmiyorum ama bölüm kalmayınca izliyorum ve aslında ne kadar güzel bir bölüm olduğunu anlıyor 😁

    73. Gönül Sünger

      Rick and morty ne alaka bilime teşvik ediyor kdkd

    74. saçma sapan bir kanal

      5:03 xdd

    75. emre doğan

      🤣🤣👍❤️

    76. Ege Oztatar

      Ujujujujujujujuju 8

    77. i'm perfect

      Müge Anlı yı çagırsaydınız

    78. ezel selvi

      *Murat söneri inanılmaz seviyorum bu kanalıda bu video benim ruh sağlıma çok iyi geldi*

    79. Sude Çelik

      Baya iyi olmuş ellerine sağlık

    80. ENBNC

      :/

    81. deniz debbag

      Murat soner : tarik Tarık mi peki 🤣🤣🤣🤣🤣

    82. CLOUDS

      Gülüm nerdeydin

    83. mican vjvgj

      Murat soner baya iyi olmuş yaggg nfmfujggfgi😂😂😂😂

    84. Seyhan Toplar

      1:25 aynen aynen sadece kadınlar kızlar kaçırılıyor evet zihniyetsiz cahiller

    85. Design tekin

      Tarık Tarık mı peki 😂

    86. Hacer Can Dalgic

      Abü cok komik yapiyon ya

    87. Asaf Buğra Acar

      LAN Rick and morty e lad etmeyin la

    88. Haruna Tamashi

      4:36 Oha ben daha Fragmanı izlemedim!!??.

    89. Berat Sarı

      05:03 bağımlılık yaptı töre namus intigam

    90. oyuncu kayra

      Ya kral niyazi abi

    91. Mustafa İbrahimağaoğlu

      Video için teşekkürler 😎

    92. MUSTAFA TARIK OCAKTAN

      5:02

    93. Mahri Annamedowa

      YA YA YA SA SA SA OZCAN ABI ÇOK YASA

    94. HARD CORE

      :( ne diyon laan sjajssjsj

    95. HARD CORE

      Abone oldum Addamsin kardeşim :( ne diyon laaan🤣

    96. LynoX

      5:02 teşekkürler rica ederim

    97. ʌɦɱєƭ ƅυʛɾʌ ƭơɾʌɱʌɲ

      #evdekalniyazidayi

    98. fatih Gürsoy

      Çabuk yakalamazsak kesecekler / çabuk yakalarsak biz kesecez sjdjjdjdjdj

    99. Sevgi Gülali

      Tööre nomıs intikom😂😂

    100. Ömer Söyleyen

      Öyle Haram olan İlişkilerde yasak aşklarda işlerde gerçek olmasa şakasına olsa bile Allah Mesut Etsin veya Dini Şeyleri Kullanmayınız ve yaptığınız hatadan dolayı Allah'a tevbe edersiniz umarım